Modelant històries (conclusions)...
Dins de les miniactivitats optatives aquesta vegada he escollit el modelatge d’històries, ho he fet perquè realment penso que aprenem amb i dels altres i per tant la possibilitat de llegir i compartir histories d’aprenentatge significatiu, és una manera de fer-ho.
La meva historia és personal, real i practicada, té a veure amb el power-point com a eina TIC, i la experimentació i autoconeixement per arribar a l’autoregulació en les emocions, amb nois de PTT (pla de transició al treball) un tipus d’alumnat “especial” ... vol dir fins a quin punt jo mateixa n’he experimentat els efectes, quan vaig muntar la presentació i quan la vaig “practicar” i per tant parlo des de l’experiència, de fet en aquesta assignatura s’ha pretès això des del començament, envers les TIC/TAC, i crec que amb “sang suor i llàgrimes”... ho aconseguirem.
No és en debades un canvi conceptual, o un aprenentatge significatiu, estan basat en això un canvi actiu...però com que el canvi costa, tots tendim a la homeòstasi (equilibri) i les pertorbacions, com aquesta assignatura són provocadores..., però bé, no deixaré de treballar fins que en sàpiga més, i si vaig fent aquest camí d’autoaprenentatge significatiu, serà més profitós que admetre que l’expert és el que viu a la inabastable torre d’ivori del coneixement i que mai arribaré a abastar-lo (el coneixement) ... “estoy en ello”.
Rosa Maria
jueves, 29 de abril de 2010
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario