"CLIC" Ara si que és el meu blog

Blog personal, amb temàtica de psicològia i psicopedagogia




jueves, 29 de abril de 2010

Autoavaluació 2.2

Modelant històries (conclusions)...

Dins de les miniactivitats optatives aquesta vegada he escollit el modelatge d’històries, ho he fet perquè realment penso que aprenem amb i dels altres i per tant la possibilitat de llegir i compartir histories d’aprenentatge significatiu, és una manera de fer-ho.

La meva historia és personal, real i practicada, té a veure amb el power-point com a eina TIC, i la experimentació i autoconeixement per arribar a l’autoregulació en les emocions, amb nois de PTT (pla de transició al treball) un tipus d’alumnat “especial” ... vol dir fins a quin punt jo mateixa n’he experimentat els efectes, quan vaig muntar la presentació i quan la vaig “practicar” i per tant parlo des de l’experiència, de fet en aquesta assignatura s’ha pretès això des del començament, envers les TIC/TAC, i crec que amb “sang suor i llàgrimes”... ho aconseguirem.

No és en debades un canvi conceptual, o un aprenentatge significatiu, estan basat en això un canvi actiu...però com que el canvi costa, tots tendim a la homeòstasi (equilibri) i les pertorbacions, com aquesta assignatura són provocadores..., però bé, no deixaré de treballar fins que en sàpiga més, i si vaig fent aquest camí d’autoaprenentatge significatiu, serà més profitós que admetre que l’expert és el que viu a la inabastable torre d’ivori del coneixement i que mai arribaré a abastar-lo (el coneixement) ... “estoy en ello”.

Rosa Maria

No hay comentarios:

Publicar un comentario