"CLIC" Ara si que és el meu blog

Blog personal, amb temàtica de psicològia i psicopedagogia




martes, 1 de mayo de 2012




Bellcaire d'Urgell
26 / 30 Abril -2012

Apreciat Jaume…, perdona, estimat Jaume.

T’estic escrivint això amb una certa antelació, m'agrada planificar tu ja ho saps,, i també patir, també ho saps, t’estic escrivint això sense saber com acabarà tot, suposo que bé.

Mig segle, és una fita transcendent (suposo), i no el deixaré passar sense aprofitar l'avinentesa i donar-te les gràcies. Gràcies pels bons moments, i tots els dolents, també que m’han ajudat a apreciar els primers.

Gràcies per acompanyar-me i fer-me companyia, fins i tot quan dorms roncant a la meva vora.

Gràcies per creure en mi, fins i tot fora de les meves limitades possibilitats, i de les empentes que no han acabat en caigudes, i que m’han impulsat més enllà de les possibilitats que jo creia.

Gràcies per haver estat allí en els moments més durs de la meva vida, esperant que els que quedin també m’ajudis a entendre’ls i superar-los.

Gràcies pel submarinisme, la música, el teatre, els sopars, les exposicions, les excursions, i tot el que em descobert junts.

Gràcies per la teva gràcia natural i el teu especial sentit de l'humor…, no hi ha ningú com tu.

I definitivament gràcies per poder compartir un projecte vital de 20 i pico anys, junt amb aquestes dues persones que són la Cel i el Lluc, sense tu i les circumstàncies no hauria estat possible.

T’estimo, ja ho saps prou.

rosa maria

No hay comentarios:

Publicar un comentario