"CLIC" Ara si que és el meu blog

Blog personal, amb temàtica de psicològia i psicopedagogia




domingo, 12 de abril de 2015

MANIFEST



Durant els meus primers 50 anys he:


Als que em van portar a aquest "magnífic", mon; als que em van acompanyar; als que m'han ensenyat;  als que m'han donat la oportunitat d'aprendre (tant el que és bo, com el que no ho és tant ); als que m'han empès endavant; els que quan em van avisar perquè no caigués, els que m'han aixecat; i els que no han tingut por de que volés.

A tots els que m'han fet apreciar la vida i les seves coses meravelloses; els que m'han fet sentir especial; els que m'han posat de peus a terra i m'han ensenyat a mirar endavant.

A tots els que m'han ofert el seu coneixement; a tots els que me l'han deixat practicar.

A tots els que hem rigut; i amb els que hem plorat.

-Perquè:

M'he fet gran, he gaudit i patit, he après, he VISCUT.

-I perquè:

Espero continuar, estant en aquest mon, amb més coneixements, amb més experiència, amb les eines i les estratègies per sortir-me'n i per continuar motivada per sorprendre'm  i amb tota la consciència que enrere només hi ha el que estic sent ara i la llavor del que seré.

Gràcies a la mare, al pare, al meu germà, al Jaume, la Cel i el Lluc.

A la família, les meves amigues, als amics, a les companyes i companys, i a tots i cadascú dels que han fet possible que avui escrivís aquest missatge.

-Amb l'esperança i les ganes:

Que els propers 50 serveixin per
Riure i plorar, aprendre i equivocar-me, començar i acabar...Per entendre i comprendre, per  estar-hi i  acompanyar, per CONTINUAR.

Fins ara


rosa maria 

No hay comentarios:

Publicar un comentario